Każdego dnia w internecie wyszukiwane są opinie dotyczące firm i oferowanych przez nie produktów oraz usług. Potencjalni Klienci szukają informacji weryfikujących, potwierdzających profesjonalizm, wiarygodność i jakość oferty. Zadowolony lub zawiedziony Klient zamieszczając opinię w sieci może mieć duży wpływ na wizerunek firmy, większy niż mogłoby się wydawać. Stały wzrost popularności e-commerce sprawia, że coraz powszechniejsze staje się również pojęcie showroomingu. Polega ono na fizycznej weryfikacji produktu w sklepie i późniejszego wyszukiwania opinii oraz porównania cen z konkurencją w sieci. Na podstawie zdobytej wiedzy Klient podejmuje decyzje zakupowe.

Oferujemy

  • Audyt dotychczasowej aktywności marki w sieci
  • Propozycję indywidualnie dobranych miejsc publikacji
  • Tworzenie i dystrybucję treści
  • Możliwość nawiązywania i utrzymywania relacji z potencjalnymi Klientami
  • Doświadczonych copywriterów, którzy zadbają o pozytywny wizerunek firmy

Korzyści

  1. Potencjalny wzrost sprzedaży
  2. Poprawa wizerunku firmy
  3. Większa ilość informacji wpływająca na jej wizerunek firmy w sieci
  4. Przejrzystość działań, dzięki przesyłanym co miesiąc raportom

 

Zadzwoń do doradcy i dowiedz się więcej na temat marketingu szeptanego: 603110619 lub biuro@optimamedia.pl

Zaufali nam