?>

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Twoja strona będzie lepiej widoczna w wyszukiwarce na wiele fraz

Zwiększ ruch na swojej stronie dzięki wykorzystaniu fraz doprecyzowanych

 

Agencja reklamowa Optima Media swoim klientom oferuje szerokie pozycjonowanie stron internetowych (long tail = długi ogon). Usługa ta polega na pozycjonowaniu dużej ilości (nawet kilku tysięcy) fraz związanych z naszą ofertą produktów lub usług. Słowa te są zazwyczaj mniej konkurencyjne, ale bardziej doprecyzowane. Tego rodzaju pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce daje klientowi dużo korzyści.

Przykład:

Fraza ogólna: Buty damskie

Fraza doprecyzowana: Buty damskie CCC Florida

Intuicyjnie czujemy, że fraza "buty damskie" będzie znacznie częściej wyszukiwana niż fraza "buty damskie CCC model Florida". I jest to prawda. Skąd jednak mamy pewność, że osoba szukająca butów nie szuka modelu, którego nasz sklep sprzedaje? W tej sytuacji pozycjonując się na frazy ogólne tracimy klientów poszukujących konkretnych modeli, a jednocześnie wydajemy dużo na pozycjonowanie fraz ogólnych.

Strategia oparta na pozycjonowaniu stron internetowych nawet dużej ilości słów mniej popularnych może generować do 80% ruchu na stronie oraz, co ważniejsze, przyciąga osoby, które szukają dokładnie tych produktów czy usług, które oferujemy. Pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce google – docieramy tylko do faktycznie zainteresowanych i tym samym, znacznie zwiększamy ilość konwersji.

Efekty pozycjonowania szerokiego stron www, ze względu na niską konkurencję, są widoczne znacznie szybciej niż efekty pozycjonowania na frazy ogólne. Co więcej te efekty są stabilne – nawet jeśli wybrane słowa nie wejdą do pierwszej dziesiątki wyników Google to strona i tak będzie widoczna dla odbiorców ze względu na wysokie pozycje pozostałych fraz. Dzięki temu nie jesteśmy narażeni na duże wahania w procesie zakupowym, a jest on raczej stabilny i stale wzrasta. Kolejnym argumentem przemawiającym za pozycjonowaniem long tail jest cena. Otóż pozycjonowanie to w porównaniu do pozycjonowania na trudne frazy ogólne będzie tańsze.

Warunkiem powodzenia działań szerokiego pozycjonowanie stron internetowych w google jest dobrze przeprowadzona optymalizacja witryny internetowej. To właśnie dzięki niej reklama w wyszukiwarce internetowej będzie skuteczna. Przede wszystkim należy pamiętać że zawartość strony musi odpowiadać pozycjonowanym wyrażeniom. Chodzi głownie o to, aby każdej nazwie wchodzącej w skład ”długiego ogona” odpowiadała dedykowana podstrona produktowa. Niezbędne jest także zapewnienie odpowiedniej treści na podstronach produktowych oraz umożliwienie robotowi wyszukiwarki jej prawidłową indeksację.

Z czasem pozycjonowanie szerokie będzie przybierać na popularności ze względu na coraz większą świadomość internautów, którzy coraz częściej, aby znaleźć interesujący ich produkt czy usługę wpisują do wyszukiwarki doprecyzowane frazy czy nawet pytania, np: Jakie buty do biegania na zimę?

Długość zapytań wpisywanych do wyszukiwarki regularnie rośnie, a codziennie 20 do 25% jest unikalnymi frazami, które nigdy wcześniej nie zostały użyte.

Szerokie pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce - Jak działamy:

  1. Audyt SEO pod kątem pozycjonowania long tail
  2. Optymalizacja kodu html
  3. Przygotowanie indywidualnych opisów do serwisu (opisy kategorii, opisy produktów)
  4. Realizacja podstron będących odpowiedzią na popularne zapytania internautów dotyczących oferty naszego serwisu
  5. Wysokiej jakości link building

Korzyści - szerokie pozycjonowanie stron internetowych?

  1. Stabilny i ciągły wzrost ruchu na stronie
  2. Dotarcie do wąskiego grona zainteresowanych Klientów.
  3. Zwiększenie liczby konwersji

Wycena:

Pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce - stosujemy kilka modeli rozliczeń w zależności od branży, wielkości firmy, możliwości finansowych, upodobań Klienta.

  1. Model abonamentowy, kiedy Klient co miesiąc wpłaca stałą kwotę, a my w jej ramach prowadzimy szereg działań powodujących osiągnięcie najlepszych pozycji. Ten model rozliczeń umożliwia prowadzenie wielu zróżnicowanych działań na dużą skalę, dzięki czemu efekty widoczne są szybciej. Wysokość opłaty ryczałtowej jest ustalana indywidualnie z każdym Klientem. Bierzemy pod uwagę: ilość i popularność wybranych fraz, konkurencyjność branży.
  2. Model hybrydowy (abonament + rozliczenie za ruch). W tym przypadku pobieramy stałą opłatę za działania + dodatkowo opłatę za zwiększanie ruchu na stronie w stosunku do sytuacji sprzed podjęcia działań.

Dla kogo pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie long tail najlepiej sprawdzi się w przypadku rozbudowanych serwisów o dużej ilości podstron oraz dla sklepów internetowych.

Skontaktuj się
Doradzamy bezpłatnie.

Adrian Tureniec
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez firmę Xelibri s.c. w celu przedstawienia oferty.
Google Partner

Agencja Optima Media jest partnerem Google, Certyfikat Google Partners potwierdza najwyższą jakość świadczonych usług z zakresu marketingu internetowego.