Spis treści:
Jak zrozumieć użytkownika po tym, co wpisuje do wyszukiwarki i po co nam ta wiedza? Dziś opowiemy o intencji wyszukiwania (search intent).
Intencja wyszukiwania (search intent), znana także jako intencja użytkownika (user intent), to cel lub motywacja, która stoi za zapytaniem wprowadzonym do wyszukiwarki internetowej. Określa, co dokładnie użytkownik chce znaleźć lub osiągnąć, wpisując określone słowa kluczowe. Może to być chęć znalezienia konkretnych informacji, odwiedzenia określonej strony internetowej, dokonania zakupu produktu lub usługi, albo po prostu zgłębienie danego tematu. Rozpoznanie intencji wyszukiwania pozwala tworzyć bardziej trafne i skuteczne treści, które lepiej odpowiadają na potrzeby użytkowników. Jest również kluczowe w kontekście SEO (Search Engine Optimization) oraz opracowywania strategii marketingu internetowego.
Oto kilka powodów, dla których warto zrozumieć intencję wyszukiwania odbiorców:
Intencje wyszukiwania zazwyczaj dzieli się na cztery główne typy:
1. Informacyjna: Użytkownik szuka informacji – chce się dowiedzieć czegoś więcej lub zdobyć wiedzę na jakiś temat. Zazwyczaj nie ma on zamiaru dokonywać zakupu czy odwiedzać konkretnej strony internetowej – przynajmniej nie w pierwszej kolejności. Tego typu intencje stanowią największą liczbę zapytań wpisywanych do wyszukiwarki.
Charakterystyka intencji informacyjnej:
Uwzględnij w swoich działaniach SEO…
Typem treści, który często wyświetla się w odpowiedzi na zapytania z intencją informacyjną są wpisy blogowe. Weź to pod uwagę tworząc strategię SEO.
Możesz to wykorzystać jako element góry lejka marketingowego, od którego odbiorcy zaczynają swoją podróż z marką czy produktem.
Jak optymalizować treści pod intencję informacyjną:
Dlaczego zrozumienie intencji informacyjnej jest ważne:
2. Nawigacyjna: Użytkownik chce dotrzeć do konkretnej strony internetowej lub marki wpisując w wyszukiwarce jej nazwę. W przeciwieństwie do innych typów intencji, wyszukujący już wiedzą, co chcą znaleźć.
Przykłady intencji nawigacyjnych:
3. Transakcyjna: Użytkownik ma wyraźny zamiar dokonania zakupu lub wykonania konkretnej akcji online, która prowadzi do transakcji. Celem użytkownika jest znalezienie najlepszego miejsca, ceny, produktu lub usługi, które spełnią jego potrzeby. Intencja transakcyjna to więcej niż samo „chcę kupić” – obejmuje różne formy aktywności prowadzące do finalizacji transakcji.
Cechy intencji transakcyjnej:
Jak optymalizować treści pod intencję transakcyjną:
Dlaczego zrozumienie intencji transakcyjnej jest ważne:
4. Badawcza (komercyjna, związana z zakupem): Użytkownik poszukuje szczegółowych informacji przed podjęciem decyzji o zakupie. Ta intencja znajduje się gdzieś pomiędzy intencją czysto informacyjną a transakcyjną, ponieważ użytkownik jest już zainteresowany zakupem, ale wciąż szuka więcej informacji, które pomogą mu dokonać najlepszego wyboru.
Charakterystyka intencji badawczej:
Jak optymalizować treści pod intencję badawczą:
Dlaczego zrozumienie intencji badawczej jest ważne:
Punktem wyjścia jest zrozumienie, dlaczego ludzie wpisują pewne rzeczy w wyszukiwarce i jak na tej podstawie możemy stworzyć treści, które dokładnie odpowiedzą na te wyszukiwania. To pomoże naszej stronie wypaść lepiej w wynikach wyszukiwania, przyciągnąć więcej osób i sprawić, że większa ich ilość zrobi to, czego od nich oczekujemy, np. kupi coś u nas. Rozumienie, czego ludzie szukają, to nie tylko kwestia techniczna, ale przede wszystkim sposób na budowanie dobrych i długotrwałych relacji.
Intencja wyszukiwania użytkowników nie jest stała – ewoluuje wraz z czasem, zmianami w technologii, trendami rynkowymi i zachowaniami społecznymi. Ważne jest ciągłe śledzenie trendów wyszukiwania i dostosowywanie treści do ewoluujących potrzeb i zachowań użytkowników.
Oto jak intencje wyszukiwania mogą się zmieniać i jakie są tego skutki dla marketerów:
Wpływ technologii i trendów
Zmieniające się zachowania społeczne
Zmiany w branżach i rynkach
Biorąc pod uwagę powyższe, firmy muszą być elastyczne i szybko reagować na zmiany, adaptując nowe strategie marketingowe. Wymaga to też okresowego powtarzania analiz search intent i monitorowania długoterminowych trendów i krótkoterminowych zmian w zachowaniach podczas wyszukiwania.
Poza aspektami wcześniej już wspomnianymi, takimi jak: tworzenie jakościowych treści, personalizacja doświadczeń czy optymalizacja kampanii SEO/SEM, dane, które zbierzemy o search intent mogą bardzo pomóc w zrozumieniu ścieżki zakupowej naszych odbiorców. Posiadając wiedzę, jakie informacje mogą być dla nich najbardziej pomocne na różnych etapach lejka sprzedażowego, można dostosować treści oraz komunikację na każdym etapie procesu decyzyjnego klienta.
Każda branża wymaga specyficznego podejścia do intencji wyszukiwania, które uwzględni unikalne potrzeby i zachowania jej odbiorców. Rozumienie i odpowiednia optymalizacja pod kątem tych intencji może znacznie zwiększyć liczbę punktów styku odbiorcy z marką czy produktem.
Poniższa tabela prezentuje przykłady zastosowania search intent. Traktuj ją jednak wyłącznie orientacyjnie i pamiętaj, że w praktyce dla każdej branży należy przygotowywać treści pod wiele różnych intencji, tak by odbiorca miał styczność z naszą marką na różnych etapach lejka marketingowego.
Branża | Typ search intent | Zastosowanie | Optymalizacja |
E-commerce | transakcyjny | Klienci często szukają konkretnych produktów lub marek z zamiarem zakupu. | Strony produktów zoptymalizowane pod kątem konkretnych zapytań produktowych, z jasnymi wezwaniami do działania i informacjami o produkcie. |
Usługi profesjonalne (np. prawo, finanse) | Informacyjny i badawczy | Potencjalni klienci szukają informacji i porad dotyczących skomplikowanych kwestii prawniczych czy finansowych | Treści edukacyjne, takie jak poradniki, blogi branżowe i artykuły eksperckie, budujące zaufanie i autorytet. |
Turystyka | Informacyjny, nawigacyjny i transakcyjny | Klienci mogą szukać informacji o miejscach, hotelach, lotach czy atrakcjach turystycznych. | Dostarczanie treści informacyjnych (przewodniki, recenzje), jak i łatwej ścieżki do dokonania rezerwacji czy zakupu. |
Zdrowie i wellness | Informacyjny | Użytkownicy często szukają informacji na temat zdrowia, symptomów chorób czy porad wellness. | Dokładne i wiarygodne treści oparte na dowodach naukowych, aby zbudować zaufanie i autorytet w tej wrażliwej branży. |
Technologia i oprogramowanie | Badawczy i informacyjny | Potencjalni klienci szukają recenzji, porównań i szczegółowych informacji o produktach technologicznych i oprogramowaniu | szczegółowe opisy produktów, porównania, case studies i treści edukacyjne |
Edukacja | Informacyjny | Studenci i profesjonaliści szukają informacji edukacyjnych, kursów czy programów szkoleniowych | Treści edukacyjne, informacje o kursach i programach, oraz materiały pomocnicze |
Poniżej przedstawiamy narzędzia, z których korzystamy podczas analizowania intencji wyszukiwania dla klientów w agencji Optima Media. Dzięki nim tworzymy bardziej celowane i efektywniejsze strategie marketingowe.
Google Keyword Planner – darmowe narzędzie dostępne w panelu Google Ads. Ułatwia identyfikację intencji wyszukiwania poprzez analizę rodzajów zapytań związanych z określonymi słowami kluczowymi. Pokazuje, jak często określone słowa kluczowe są wyszukiwane, co może pomóc zrozumieć, czy użytkownicy szukają informacji, produktów, usług itp.
Ahrefs – płatne narzędzie SEO, które oferuje funkcje takie jak badanie słów kluczowych, analiza konkurencji, monitorowanie rankingu itp. Pozwala na głębsze zrozumienie potrzeb użytkowników poprzez zaawansowane filtrowanie słów kluczowych i segmentację według intencji.
SEMrush – płatne narzędzie SEO. Posiada funkcje analizy słów kluczowych umożliwiającą identyfikację intencji za pomocą analizy SERP i zalecanych pytań, co pomaga określić, jakie treści są najbardziej pożądane przez użytkowników.
Answer The Public – płatne narzędzie do generowania pomysłów na treści, które wykorzystuje dane z wyszukiwarek i wskazuje najczęściej zadawane przez użytkowników pytania.
Google Trends – Narzędzie od Google, które pokazuje, jak zmieniała się popularność określonych zapytań w czasie i w różnych lokalizacjach. Pozwala na identyfikację trendów wyszukiwania oraz zainteresowań użytkowników, co może wskazywać na zmieniające się intencje.
Za każdym wyszukiwaniem w Internecie kryje się jakaś intencja. Jeśli chcesz, żeby Twoja strona była lepiej odnajdywana przez użytkowników po wpisaniu przez nich zapytania, musisz rozgryźć, o co im chodzi
Mam nadzieję, że ten tekst choć trochę przybliżył temat search intent i że od dziś będzie on uwzględniany w Waszych strategiach marketingowych. Działania te nie tylko wpłyną na zwiększenie ruchu organicznego na Waszych witrynach, ale w konsekwencji przyczynią się też do zwiększenia sprzedaży produktów, usług lub rozwiązań.
Umów się na bezpłatną konsultację
Co zyskasz?
W ciągu 1 godz. nasz doradca skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu konsultacji.
(Jesteśmy dostępni w dni robocze, w godz. 8:30–17:00)
Jak skutecznie współpracować z agencją marketingową – Przewodnik dla przedsiębiorców
Podjęcie współpracy z agencją marketingową to decyzja, która ma bezpośredni wpływ na rozwój i konkurencyjność […]
Jakie treści publikować na blogu firmowym?
Prowadzisz firmę i chcesz dotrzeć do odbiorców za pomocą treści, wykorzystując do tego swoją stronę […]
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google?
Według statystyk Search Engine Journal z 2021 roku współpraca z topowymi agencjami międzynarodowymi kosztuje minimum 500 dolarów […]
Google vs TikTok – walka o Pokolenie Z
Proces wyszukiwania informacji zmienia się z pokolenia na pokolenie. Wiele osób jest przekonanych, że w […]
Trendy w SEO 2024, czyli co i jak robić, by wyświetlać się na najwyższych pozycjach w Google?
Czeka nas kolejny rok wyzwań. Wyzwań wymagających, ale ciekawych oraz inspirujących. Takich, które choć korzystają […]
Analiza konkurencji: Kompleksowy przewodnik po badaniach i narzędziach
Postawmy sprawę jasno: bez znajomości rynku i świadomości tego, co i jak robią Twoi internetowi […]
Search Generative Experience (SGE) – co to jest i jak zoptymalizować stronę zgodnie z zasadami SGE?
Google wyświetla Generatywne Wyniki dla 86,83% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarce (źródło: seo.ai) . Powyższe statystyki […]
Czym jest intencja wyszukiwania (search intent)? – Obszerny poradnik
Jak zrozumieć użytkownika po tym, co wpisuje do wyszukiwarki i po co nam ta wiedza? […]
Plany contentowe – czym są i jak je tworzyć?
Każdy rodzaj działań związanych z marketingiem internetowym wymaga planu. Te związane z content marketingiem, czyli […]
Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak działa?
Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak działa? Vademecum. Mnóstwo energii oraz setki godzin […]
Pozycjonowanie stron internetowych – na czym polega?
Pozycjonowanie stron internetowych Zastanawiasz się jak tak naprawdę działa pozycjonowanie strony internetowych www w wyszukiwarce lub […]
Jak wykorzystać chatboty do poprawy obsługi klienta?
Chatboty zyskują na popularności, jako narzędzie do obsługi klienta ze względu na swoją dostępność i […]
6 zastosowań chatbotów na stronie internetowej
Chatboty to jedno z rozwiązań technologicznych, które w ostatnich latach zyskały na popularności w branży […]
7 grzechów głównych w prowadzeniu firmowych social mediów
Mówi się, że Internet nie wybacza błędów. Social media też nie. Dlatego jeśli jeszcze nie […]
10 pytań, które trzeba zadać agencji SEO zanim rozpoczniesz z nią współpracę.
Przed podjęciem decyzji o współpracy z agencją SEO, warto przygotować kilka pytań, które pomogą Ci […]
Cechy idealnego linku
Każdy właściciel witryny internetowej, a nawet zwykły użytkownik sieci wie, że tym, czym dla człowieka […]
Czy reklamy na Twitterze nie są zagrożone?
Kolejny zwariowany dzień w życiu Elona Musk’a Przejęcie Twittera to temat, który ciągle budzi wiele […]
Real Time Marketing. Z czym to się je?
Mówi się, że jeśli nie ma Cię mediach społecznościowych, to nie istniejesz. Dlatego firmy kładą […]
Chatboty – pomoc dla firmy czy sposób na zirytowanie klienta?
Boty to z jednej strony bardzo wygodne rozwiązania dla firmy, która dzięki temu oszczędza sporo […]
Czy hashtagi na Facebook’u mają sens?
Do używania hashtagów przyzwyczailiśmy się na Instagramie, Twitterze czy TikToku. Facebook jakoś nigdy nie mógł […]
Remarketing w Google Ads
Remarketing pełni bardzo ważną rolę w tworzeniu strategii marketingowej Twojej firmy. Jego celem jest przypomnienie […]
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
Artykuł sponsorowany to jedna z wielu form reklamy i jeden z wielu sposobów na wykorzystanie […]
Do czego służy Piksel? 6 korzyści z używania tego narzędzia w kampaniach reklamowych
Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych to jedno z wielu skutecznych działań marketingowych. Dzięki reklamom na […]
Skuteczne opisy produktów – 10 najważniejszych zasad
Mówi się, że dobry produkt obroni się sam. Może to i prawda, jednak żeby mógł […]
W jaki sposób urozmaicić treści na naszej stronie?
Aby stworzyć ciekawą treść, trzeba zwrócić uwagę także na jej formę. Nawet najbardziej merytoryczny tekst […]
Jak dbać o poprawną indeksację nowego sklepu internetowego
Tworząc nowy sklep internetowy warto zadbać o to, aby roboty indeksujące, która zostaną na niego […]
Copywriter doskonały – jakich błędów unikać w tworzeniu treści?
Człowiek ma to do siebie, że nie chce być określanym mianem przeciętniaka. Dlatego też większość z nas […]
Storytelling w marketingu
Wszyscy wiemy, jak duża jest siła dobrze opowiedzianej historii. Opowieść pełna emocji, która intryguje czytelnika […]
Długofalowe reklamy cyfrowe niedoceniane przez reklamodawców? Wyniki najnowszego badania
Działania długofalowe przynoszą efekty? Inflacja i spowolnienie gospodarcze spowodowały, że marketerzy ze szczególną uwaga przyglądają […]
Czy warto prowadzić blog firmowy?
Prowadzenie bloga firmowego wymaga czasu, wiedzy oraz systematyczności. Wielu osobom może wydawać się niepotrzebnym dodatkiem, […]
Zasady tworzenia atrakcyjnych postów na social media
Atrakcyjne treści w mediach społecznościowych mogą przysporzyć firmie zarówno nowych obserwatorów, jak i nowych klientów, […]
Instagram testuje nową platformę. Jak będzie działała?
Instagram zawsze deklarował, że głównym celem jest wspieranie twórców. Szefostwo tej aplikacji nie ukrywało też, […]
Jak radzić sobie z kryzysem w social mediach?
Kryzysy w mediach społecznościowych mogą zdarzyć się każdej marce, nawet takiej, która bardzo dba o […]
Dyrektywa Omnibus – jak zmieni się buzz marketing?
Marketing szeptany, znany również pod pojęciami: marketing rekomendacji, lub anglojęzycznymi: buzz marketing, whisper marketing lub WoMM, czyli […]
Jak sposób komunikacji w social mediach wpływa na wizerunek marki?
Media społecznościowe są nieodłączną częścią komunikacji z klientami. Większość ludzi posiada konto na Facebooku czy […]
Jak być bezpiecznym w social mediach?
Jakie niebezpieczeństwa na nas czekają? Jeżeli chcemy bezpiecznie poruszać się po social mediach, musimy być […]
Influencer marketing – czy nadal jest opłacalny?
Niedawne badania wykonane przez firmę Metwater pokazują, że influencer marketing w dalszym ciągu pełni istotną rolę w […]
TikTok rozpoczyna współpracę z WooCommerce
Nowe rozwiązanie, jakie w ostatnich dniach zaproponował TikTok, może się okazać znacznym ułatwieniem dla sprzedawców. […]
TikTok wprowadza nową funkcję, dzięki której przejrzystość reklam będzie jeszcze łatwiejsza!
Popularna platforma stara się być transparentna w zakresie dystrybucji reklam. Z tym przekonaniem wprowadza nową funkcję, „Informacje o […]
Reklama na YouTube a domykanie sprzedaży
YouTube jest jednym z tych kanałów komunikacji, który z pewnością nie jest jeszcze w pełni […]
Czym jest „Anchor tekst” i dlaczego jest ważny w pozycjonowaniu stron?
Anchor tekst (znany też jako kotwica) to najczęściej fragment tekstu, pod którym kryje się link prowadzący […]
Pozycjonowanie sklepów internetowych – jak zwiększyć konwersję?
Sklep internetowy to specyficzny rodzaj biznesu, którego sukces zależny jest w dużej mierze od tego, […]
Źródła ruchu bezpośredniego w Google Analytics (klasyfikacja ruchu i metody optymalizacji)
Z artykułu dowiesz się: Czym są źródła w Google Analytics? Każdy właściciel strony internetowej chce, […]
Pozycjonowanie w Google Maps: dla kogo jest i dlaczego musisz tam być?
Pozycjonowanie w Google Maps jest ważnym elementem działań SEO dla firm, które świadczą usługi lub sprzedają […]
Kampania AdWords + Pozycjonowanie = usługa MIX, czyli jak odnieść sukces w wyszukiwarce nie tracąc fortuny
Reklama AdWords i pozycjonowanie to obecnie podstawy skutecznego prowadzenia firmy i kreowania jej wizerunku w Internecie. Ich […]
Kiedy spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania
Nie sposób precyzyjnie określić kiedy pojawią się pierwsze efekty pozycjonowania. Może to nastąpić po kilku […]
5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu stron www
1. Problemy z indeksacją serwisu Zdarza się, że serwisy internetowego posiadają zablokowaną możliwość indeksacji. Problem […]
Jak działa pozycjonowanie w Google?
Pozycjonowanie w Google warunkowane jest przez zmiany zasad, jakimi kierują się algorytmy wyszukiwarki. Stale są […]
Najpopularniejsze modele rozliczeń za pozycjonowanie
Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to jedna z najpopularniejszych, a zarazem przynoszących największe korzyści form reklamy on-line. Firmy […]
Pozycjonowanie lokalne – czym jest i co Ci da?
Pozycjonowanie lokalne (z ang. local SEO) to działania, które mają za zadanie zwiększenie widoczności strony […]
Jak radzić sobie z fałszywymi lub negatywnymi opiniami w Google Maps
Fałszywe opinie w Google Maps to coraz większy problem, który powoduje obniżanie globalnej oceny danego […]
Skuteczne opisy produktów
Stworzenie opisu produktu to bułka z masłem, w końcu co może być trudnego w zaprezentowaniu […]
Rodzaje reklam w sieci wyszukiwania
Istnieje wiele możliwośći reklamy w internecie. Najczęstsze rodzaje reklam internetowych to pozycjowniae lub kampanie w […]
Reguły automatyczne AdWords
Łatwiejsza obsługa kampanii Google AdWords! Jest to narzędzie ułatwiające zarządzanie kontami w systemie AdWords, służące do […]
13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym
Uruchomienie sklepu internetowego musi wiązać się z dostosowaniem go do wytycznych Google oraz jego optymalizacji. […]
Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?
Dane strukturalne to dodatkowe fragmenty kodu HTML, które pozwalają na oznaczenie wybranych elementów na stronie […]
Ktoś zmienił informacje o Twojej firmie w Google Maps? Sprawdź jak sobie z tym radzić!
Mapy Google to rozbudowany system, który posiada ogromną bazę danych punktów usługowych, firm i innych […]
Zadbaj o zadowolenie klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych
Kanały Social Media to nie tylko źródło pozyskiwania nowych odbiorców, ale przede wszystkim bardzo istotny […]
Facebook zmienia algorytm News Feedu
Mark Zuckerberg poinformował świat, że w najbliższym czasie w newsfeedzie będziemy widzieli więcej postów znajomych, […]
Co zrobić, żeby zwiększyć zaangażowanie fanów na Facebooku? Cz. 1
Dzisiejszym wpisem chcielibyśmy zapoczątkować serię artykułów poświęconych tematowi, który spędza sen z powiek niejednemu content […]
Metody zgłaszania stron do Google
Dodanie strony do Google Istnieje kilka metod, które możemy zastosować, aby nasza witryna internetowa zostanie […]
Klient zawsze w centrum uwagi
Na etapie syntezy, grupa ludzi powołana do rozwiązywania problemów klientów, analizuje wszystkie dane na temat […]
Klient częścią zespołu
Wielu klientów sądzi, że zlecając agencji konkretne zadanie spełnia swoją rolę w pracach związanych z […]
Jak wykorzystać Facebooka do promowania działalności
Pierwszym sposobem na reklamę czegokolwiek przy pomocy Facebooka, jest założenie na nim strony związanej z […]
Empatia zamiast sympatii
Wielu ludzi myśli, że wie, czym jest empatia. Uważają oni, że jest to zdolność wczucia […]
Dobór słów kluczowych pod SEO i Adwords
Jednym z kluczowych elementów w przypadku pozycjonowania strony WWW jest nieustanne dbanie o to, by na bieżąco publikowana […]
Czy certyfikat SSL może zaszkodzić
Wielu początkujących i przyszłych właścicieli witryn internetowych zastanawia się, jakie elementy powinna zawierać ich strona […]
Coraz więcej mody w sieci
Coraz więcej Polaków decyduje się na kupowanie odzieży przez Internet. W związku z tym, kolejne […]
Co przeglądamy w internecie
Zmniejszenie sztywności dopasowań słów kluczowych w AdWords pozwala reklamodawcy na identyfikację zapytań, których nie miał […]
Account manager – o co pytać w trakcie briefingu
Pamiętajmy że umiejętność zadawania właściwych pytań jest sztuką, która może przynieść wymierne korzyści nie tylko […]
Nastał czas FAKE NEWSÓW, jak sobie z tym radzić?
Przyszła pora, w której zwykły użytkownik nie wie, czy wiadomość, na którą natrafił jest prawdziwa […]
Najważniejsza jest treść!
Teksty zamieszczane na stronach WWW muszą nie tylko być łatwe w odbiorze, ale również spełniać […]
Jaką agencję reklamową wybrać?
Agencje reklamowe to firmy, które zajmują się ogólnie pojętą reklamą i promocją produktów i usług. Na […]
Reklama w Google kluczem do sukcesu Twojej firmy
Jeżeli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz: to powiedzenie stało się już truizmem. […]
Dlaczego optymalizacja strony i wdrożenie audytu SEO jest ważne?
Rozpoczynając współpracę z agencją marketingową, która odpowiedzialna będzie za efektywne działania SEO, zazwyczaj pierwszym kluczowym […]
Content marketing – jak pisać, aby zdobyć cenny ruch i nie przepłacać za publikacje?
Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć treści, by zdobyć czytelników? Chcesz skutecznie wypromować swoją markę, […]
5 zasad optymalizacji stron WWW
Aby strona internetowa znalazła się wysoko w wynikach Google, konieczna jest jej optymalizacja. W tym […]