Google ostrzega o braku certyfikatu SSL!

Dzisiaj wielu właścicieli stron internetowych dostało ostrzeżenie o braku zabezpieczeń w danej usłudze. Chodzi dokładnie o brak certyfikatu SSL. Jakiś czas temu również były wysyłane podobne ostrzeżenia.

Więcej >
18. 08. 2017

Metody zgłaszania stron do Google

Wielu właścicieli witryn internetowych nie wie, jak dodać swoją stronę WWW do wyszukiwarki Google. Jest to bardzo przydatna informacja, ponieważ z domeny Google rozpoczyna się ok. 90% wizyt dokonywanych przez polskich internautów, zainicjowanych wejściem z wyszukiwarek na serwisy objęte badaniem gemiusTraffic. W związku z tym, właściciel nowo otwartej strony WWW powinien niezwłocznie zamieścić ją w wyszukiwarce Google. Jak to zrobić?

Więcej >
17. 08. 2017

Klient zawsze w centrum uwagi

Ważną fazą w procesie rozwiązywania problemów, jest synteza. Realizując ten etap, dowiadujemy się, jakie problemy mają nasi klienci i możemy wdrożyć odpowiednie rozwiązania tychże. Warto wiedzieć, jakie błędy można popełnić precyzując, jaki kłopot ma dany użytkownik.

Więcej >
17. 08. 2017

Klient częścią zespołu

Marketing wyszukiwarek to nietypowa dziedzina reklamy. By skutecznie promować firmę w wynikach wyszukiwania, trzeba ciągle wdrażać nowe rozwiązania oparte na zgromadzonych danych, ale przede wszystkim na skutecznej współpracy klienta z agencją.

Więcej >
17. 08. 2017

Kiedy spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania

Każdy, kto inwestuje w jakiekolwiek przedsięwzięcie, jak najszybciej chciałby móc zobaczyć jego efekty. Tak samo jest z pozycjonowaniem. Bardzo często klienci pytają specjalistów SEO, jak długo będą musieli czekać na korzyści z kampanii. Odpowiedź jest prosta – zależy. Zależy głównie od konkurencyjności słów kluczowych, na jakie pozycjonuje się dana firma, ale też od branży, w jakiej działa (najtrudniej wypozycjonować przedsiębiorstwa z branży finansowej oraz medycznej).

Więcej >
10. 08. 2017

Jak wykorzystać Facebooka do promowania działalności

W dobie wszechobecnego Internetu, coraz bardziej popularne są social media (z ang. portale społecznościowe), z których najpopularniejszym jest Facebook. Za jego pośrednictwem można publikować zdjęcia, rozpowszechniać informacje czy porozumiewać się z innymi ludźmi. Wielu użytkowników serwisu, wykorzystuje go jedynie do celów prywatnych, ale coraz częściej staje się on również środkiem promocji dla różnego rodzaju działalności biznesowych.

Więcej >
10. 08. 2017

Empatia zamiast sympatii

Warto zrozumieć

czym jest empatia, ponieważ ma ona kluczowe znaczenie dla rozwoju naszej firmy. To jedna z zalet, które zawsze będą budować przewagę ludzi nad robotami.

Więcej >
10. 08. 2017

Dobór słów kluczowych pod SEO i Adwords

Jednym z kluczowych dla pozycjonowania strony WWW elementów , jest jej treść. Istotne jest, by po pierwsze była ona wartościowa, a po drugie - zawierała odpowiednią ilość pewnych wyrażeń - tzw. słów kluczowych. Słowa kluczowe to nawiązujące w sposób bezpośredni do tematyki witryny frazy, po których wpisaniu w wyszukiwarkę, użytkownik odnajdzie naszą stronę WWW. Dobór słów kluczowych jest bardzo ważny zarówno dla działań pozycjonerskich - SEO, jak i dla osiągania profitów z wykorzystywania systemu reklamowego Google Adwords. W jaki sposób selekcjonować kluczowe frazy, by oba te rodzaje aktywności przynosiły wymierne korzyści?

Więcej >
9. 08. 2017

Czy certyfikat SSL może zaszkodzić

Wielu początkujących i przyszłych właścicieli witryn internetowych zastanawia się, jakie elementy powinna zawierać ich strona WWW. Koncentrują się zarówno na treściach, które prezentuje ona swoim użytkownikom, ale i na jej bardziej technicznym aspekcie. Jednym z dodatków, jakie można włączyć na witrynie internetowej, są certyfikaty SSL. Czy są one szkodliwe czy wręcz przeciwnie, przynoszą stronom WWW nieocenione korzyści?

Więcej >
8. 08. 2017

Coraz więcej mody w sieci

Coraz więcej Polaków decyduje się na kupowanie odzieży przez Internet. W związku z tym, kolejne marki produkujące ubrania zwiększają nacisk na marketing internetowy, otwierają e sklepy – krótko mówiąc, starają się być bardziej obecne w sieci. Pracownicy firm odzieżowych odpowiedzialni za prowadzenie w nich działań marketingowych, chcąc nadążyć za trendami, powinni poznać znaczenie pojęć takich jak: omnichannel, personalizacja czy customer experience.

Więcej >
8. 08. 2017

Co przeglądamy w internecie

Zmniejszenie sztywności dopasowań słów kluczowych w AdWords pozwala reklamodawcy na identyfikację zapytań, których nie miał dotąd w konfiguracji. Poznanie tych słów pozwala także na zbadanie preferencji użytkowników Internetu, ich zainteresowań i obaw.

Więcej >
8. 08. 2017

Account manager – o co pytać w trakcie briefingu

Pamiętajmy że umiejętność zadawania właściwych pytań jest sztuką, która może przynieść wymierne korzyści nie tylko Account Managerowi, ale także klientowi i jego firmie. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, jakie tematy należy poruszyć podczas pierwszej rozmowy z beneficjentem usługi Account Managera.

Więcej >
8. 08. 2017

Cechy idealnego linku

Każdy właściciel witryny internetowej, a nawet zwykły użytkownik sieci wie, że tym, czym dla człowieka jest jego nazwisko, dla witryny internetowej jest tzw. link. Jest to adres, za pośrednictwem którego internauta może natychmiast przenieść się na stronę WWW, jaka go interesuje. Obecnie jedną z bardziej docenianych strategii pozycjonowania, jest tzw. link building (z ang. budowanie linków), czyli pozyskiwanie dla naszej witryny odnośników. Działanie to, jest szczególnie pożądane przez Google, którego algorytmy premiują wysokimi pozycjami w rankingach wyszukiwania te witryny, dla których zdobytych zostało wiele dobrych linków. Odnośników do naszej strony WWW nie zawsze musi być dużo,, ale ważne jest by były one wartościowe. Jakie cechy powinny charakteryzować idealny link?

Więcej >
8. 08. 2017

Nastał czas FAKE NEWSÓW, jak sobie z tym radzić?

Przyszła pora, w której zwykły użytkownik nie wie, czy wiadomość, na którą natrafił jest prawdziwa czy została wymyślona. Gubi się nie tylko czytając polityczne newsy, ale także w tematach związanych z komunikacją poszczególnych firm. W dzisiejszych czasach nie istnieją informacje, których nie można nazwać fake newsami. Powstają więc kolejne narzędzia, mające za zadanie pomóc przeciętnemu odbiorcy odnaleźć się w morzu treści, jakie serwuje nam Internet oraz zweryfikować ich prawdziwość.

Więcej >
31. 07. 2017

Najważniejsza jest treść!

Teksty zamieszczane na stronach WWW muszą nie tylko być łatwe w odbiorze, ale również spełniać swoje zadanie w postaci przekonywania czytelników do pewnych zachowań. Jakość treści pojawiających się w Internecie bezpośrednio przesądza o tym, jak dany serwis widzą użytkownicy oraz roboty Google.

Więcej >
31. 07. 2017

Jaką agencję reklamową wybrać?

Agencje reklamowe to firmy, które zajmują się ogólnie pojętą reklamą i promocją produktów i usług. Na rynku istnieje obecnie wiele rodzajów agencji, specjalizujących się w różnego rodzaju usługach reklamowych, związanych z obecnością Internecie, produkcją grafik, a także doradztwem marketingowym. Jaką agencję wybrać?

Więcej >
19. 06. 2017

Jak działa pozycjonowanie w Google?

Zasady pozycjonowania w Google zmieniają się bardzo często, zazwyczaj w związku z nowymi wytycznymi oraz zmianami algorytmu samej wyszukiwarki. Metody takie jak korzystanie z systemów wymiany linków typu SWL, które jeszcze nie tak dawno temu były skuteczne, obecnie stały się nieefektywne, a ich stosowanie nie tylko nie przynosi oczekiwanych rezultatów, ale także może spowodować całkowitą blokadę strony w Google. Jak zatem pozycjonować stronę www w zgodzie z wytycznymi Google?

Więcej >
19. 06. 2017

Reklama w Google kluczem do sukcesu Twojej firmy

Jeżeli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz: to powiedzenie stało się już truizmem. Nikt chyba nie ma już wątpliwości, że brak obecności firmy w Internecie, a więc także w najpopularniejszej wyszukiwarce, stanowi poważne uchybienie. Jeżeli ciągle zastanawiasz się, czy warto promować swoją firmę w Google, pomyśl o tym, że z tej wyszukiwarki korzysta aż 97 % wszystkich użytkowników Internetu, aktywnie szukając usług i produktów, które zamierzają kupić. W związku z tym Twojej firmy naprawdę nie stać na to, aby nie reklamować się w Google.

Więcej >
8. 06. 2017

Pozycjonowanie sklepów internetowych - jak zwiększyć konwersję?

Sklep internetowy to specyficzny rodzaj biznesu, którego sukces zależny jest w dużej mierze od tego, jak przedstawia się jego widoczność w sieci. To jak wysoko dany sklep wyświetla się w wynikach wyszukiwania, wpływa na ilość potencjalnych klientów, którzy go odwiedzają, co z kolei przekłada się na wyniki sprzedaży. Jak zatem pozycjonować sklep internetowy i sprawić, że użytkownik wykona czynność, na jakiej Ci zależy? Odpowiedź znajdziesz w tym tekście.

Więcej >
21. 04. 2017

kampania AdWords + Pozycjonowanie = usługa MIX, czyli jak odnieść sukces w wyszukiwarce nie tracąc fortuny

Reklama AdWords i pozycjonowanie to obecnie podstawy skutecznego prowadzenia firmy i kreowania jej wizerunku w Internecie. Ich skuteczność jest zadziwiająca, pod warunkiem, że są one dobrze wykonane. Jak zatem efektywnie prowadzić kampanię AdWords i działania pozycjonujące nie tracąc przy tym fortuny? Odpowiedź znajdziesz w poniższym tekście.

Więcej >
23. 02. 2017

Content marketing – jak pisać, aby zdobyć cenny ruch i nie przepłacać za publikacje?

Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć treści, by zdobyć czytelników? Chcesz skutecznie wypromować swoją markę, jednak niekoniecznie przepłacając za publikację? Poznaj kilka porad, które podpowiedzą, jak skutecznie pisać do sieci.

Więcej >
27. 09. 2016

Klinkier Bud - nowy Klient w portfolio Optima Media

Klinkier Bud - nowy Klient w portfolio Optima Media

Na początku września podpisaliśmy umowę z firmą Klinkier Bud - liderem w sprzedaży klinkieru i ceramicznych pokryć dachowych na polskim rynku. W ramach współpracy zajmiemy się promocją firmy w wyszukiwarce Google jak również działaniami z zakresu content marketingu oraz marketingu szeptanego. Dziękujemy za zaufanie.

Więcej >
8. 09. 2016

Marketing szeptany - co można, a czego nie powinno się robić w kampanii WOMM?

Od wieków reklama szeptana niesie w sobie ogromną wartość zarówno dla odbiorcy komunikatu, jak i jego twórcy, promującego daną firmę, markę, produkt lub usługę. Mimo to, stworzenie efektywnej kampanii WOMM to nie lada wyzwanie, któremu podołać mogą tylko najlepsi "szeptacze". Dowiedz się, jak skutecznie posługiwać się marketingiem szeptanym i czego unikać, by wpłynąć na sukces swojego biznesu.

Więcej >
8. 09. 2016

5 zasad optymalizacji stron WWW

Aby strona internetowa znalazła się wysoko w wynikach Google, konieczna jest jej optymalizacja. W tym tekście poznasz 5 metod optymalizacji, które pomogą Ci poprawić pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Więcej >
24. 08. 2016

Najpopularniejsze modele rozliczeń za pozycjonowanie

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to jedna z najpopularniejszych, a zarazem przynoszących największe korzyści form reklamy on-line. Firmy oferujące pozycjonowanie proponują różne modele rozliczeń za swoje usługi: stała opłata abonamentowa, opłata za afekt, za ruch na stronie itd. Jaką formę wybrać, aby nie przepłacić, a jednocześnie cieszyć się dobrymi efektami reklamy?

Więcej >
9. 08. 2016

Zaufali nam