Blog

Czy reklamy na Twitterze nie są zagrożone?

Kolejny zwariowany dzień w życiu Elona Musk’a Przejęcie Twittera to temat, który ciągle budzi wiele […]

Real Time Marketing. Z czym to się je?

Mówi się, że jeśli nie ma Cię mediach społecznościowych, to nie istniejesz. Dlatego firmy kładą […]

Chatboty – pomoc dla firmy czy sposób na zirytowanie klienta?

Boty to z jednej strony bardzo wygodne rozwiązania dla firmy, która dzięki temu oszczędza sporo […]

Czy hashtagi na Facebook’u mają sens?

Do używania hashtagów przyzwyczailiśmy się na Instagramie, Twitterze czy TikToku. Facebook jakoś nigdy nie mógł […]

Remarketing w Google Ads

Remarketing pełni bardzo ważną rolę w tworzeniu strategii marketingowej Twojej firmy. Jego celem jest przypomnienie […]

Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?

Artykuł sponsorowany to jedna z wielu form reklamy i jeden z wielu sposobów na wykorzystanie […]

Do czego służy Piksel? 6 korzyści z używania tego narzędzia w kampaniach reklamowych

Kampanie  reklamowe w mediach społecznościowych to jedno z wielu skutecznych działań marketingowych. Dzięki reklamom na […]

Skuteczne opisy produktów – 10 najważniejszych zasad

Mówi się, że dobry produkt obroni się sam. Może to i prawda, jednak żeby mógł […]