Blog

Jak radzić sobie z kryzysem w social mediach?

Kryzysy w mediach społecznościowych mogą zdarzyć się każdej marce, nawet takiej, która bardzo dba o […]

Dyrektywa Omnibus – jak zmieni się buzz marketing?

Marketing szeptany, znany również pod pojęciami: marketing rekomendacji, lub anglojęzycznymi: buzz marketing, whisper marketing lub WoMM, czyli […]

Jak sposób komunikacji w social mediach wpływa na wizerunek marki?

Media społecznościowe są nieodłączną częścią komunikacji z klientami. Większość ludzi posiada konto na Facebooku czy […]

Jak być bezpiecznym w social mediach?

Jakie niebezpieczeństwa na nas czekają? Jeżeli chcemy bezpiecznie poruszać się po social mediach, musimy być […]

Influencer marketing – czy nadal jest opłacalny?

Niedawne badania wykonane przez firmę Metwater pokazują, że influencer marketing w dalszym ciągu pełni istotną rolę w […]

TikTok rozpoczyna współpracę z WooCommerce

Nowe rozwiązanie, jakie w ostatnich dniach zaproponował TikTok, może się okazać znacznym ułatwieniem dla sprzedawców. […]

TikTok wprowadza nową funkcję, dzięki której przejrzystość reklam będzie jeszcze łatwiejsza!

Popularna platforma stara się być transparentna w zakresie dystrybucji reklam. Z tym przekonaniem wprowadza nową funkcję, „Informacje o […]

Reklama na YouTube a domykanie sprzedaży

YouTube jest jednym z tych kanałów komunikacji, który z pewnością nie jest jeszcze w pełni […]

1 3 4 5 6 7 10