Blog

Najpopularniejsze modele rozliczeń za pozycjonowanie

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to jedna z najpopularniejszych, a zarazem przynoszących największe korzyści form reklamy on-line. Firmy […]

Pozycjonowanie lokalne – czym jest i co Ci da?

Pozycjonowanie lokalne (z ang. local SEO) to działania, które mają za zadanie zwiększenie widoczności strony […]

Jak radzić sobie z fałszywymi lub negatywnymi opiniami w Google Maps

Fałszywe opinie w Google Maps to coraz większy problem, który powoduje obniżanie globalnej oceny danego […]

Skuteczne opisy produktów

Stworzenie opisu produktu to bułka z masłem, w końcu co może być trudnego w zaprezentowaniu […]

Rodzaje reklam w sieci wyszukiwania

Istnieje wiele możliwośći reklamy w internecie. Najczęstsze rodzaje reklam internetowych to pozycjowniae lub kampanie w […]

Reguły automatyczne AdWords

Łatwiejsza obsługa kampanii Google AdWords! Jest to narzędzie ułatwiające zarządzanie kontami w systemie AdWords, służące do […]

13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym

Uruchomienie sklepu internetowego musi wiązać się z dostosowaniem go do wytycznych Google oraz jego optymalizacji. […]

Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?

Dane strukturalne to dodatkowe fragmenty kodu HTML, które pozwalają na oznaczenie wybranych elementów na stronie […]