Reklama na YouTube a domykanie sprzedaży

YouTube jest jednym z tych kanałów komunikacji, który z pewnością nie jest jeszcze w pełni doceniany przez polskich marketerów i właścicieli firm. Być może właśnie teraz nadszedł czas na zmiany. A wszystko dzięki ciągłemu rozwojowi i udostępnianiu nowych form reklamy zapewniających możliwość domknięcia lejka sprzedażowego. Oto krótki przewodnik po nich.

Jak dbać o poprawną indeksację nowego sklepu internetowego

Jak dbać o poprawną indeksację nowego sklepu internetowego

Tworząc nowy sklep internetowy warto zadbać o to, aby roboty indeksujące, która zostaną na niego skierowane posiadały możliwość indeksacji tylko i wyłącznie kluczowych dla SEO podstron. Przez kluczowe dla serwisu podstrony zazwyczaj określić można podstrony kategorii, produktów czy wpisów na blogu. Bardzo często zdarza się, że nowy i niezoptymalizowany sklep posiada setki tysięcy podstron, które w indeksie nigdy nie powinny się znaleźć.

Copywriter doskonały – jakich błędów unikać w tworzeniu treści?

Copywriter doskonały – jakich błędów unikać w tworzeniu treści?

Człowiek ma to do siebie, że nie chce być określanym mianem przeciętniaka. Dlatego też większość z nas dąży do ciągłego poprawiania swoich umiejętności. Jak to założenie odnosi się do profesji copywritera? Czy istnieje ktoś taki, jak osoba tworząca perfekcyjne treści? Jakich błędów należy się wystrzegać? Odpowiedzi na te pytania znajdują się poniżej.

Remarketing w Google Ads

Remarketing w Google Ads

Remarketing pełni bardzo ważną rolę w tworzeniu strategii marketingowej Twojej firmy. Jego celem jest przypomnienie Klientowi o ofercie oraz przekonanie Go, aby dokonał konwersji (wysłanie formularza, wykonanie połączenia telefonicznego, dokonanie zakupu) w obrębie witryny.

W jaki sposób urozmaicić treści na naszej stronie?

W jaki sposób urozmaicić treści na naszej stronie?

Aby stworzyć ciekawą treść, trzeba zwrócić uwagę także na jej formę. Nawet najbardziej merytoryczny tekst nie obroni się sam i potrzebuje wsparcia grafiki czy wideo, aby treść mogła przyciągnąć czytelnika i utrzymać jego uwagę na dłużej. Jakie urozmaicenia zastosować, by content był atrakcyjny? Warto połączyć treści edukacyjne i rozrywkowe, by czytelnik nie tylko zdobył informację, ale i kojarzył stronę z czymś ciekawym.

Rodzaje reklam w sieci wyszukiwania

Rodzaje reklam w sieci wyszukiwania

Narzędzie Google AdWords (od 24.07.2018 r. Google Ads) udostępnia różne metody reklamowania firmy, jej produktów i usług. Jedną z nich jest reklama w sieci wyszukiwania.

5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu stron www

5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu stron www

Zdarza się, że serwisy internetowego posiadają zablokowaną możliwość indeksacji. Problem ten pojawia się szczególnie często podczas tworzenia nowej strony internetowej lub wrzucania jej nowej wersji z serwera testowego.

Skuteczne opisy produktów

Skuteczne opisy produktów

Stworzenie opisu produktu to bułka z masłem, w końcu co może być trudnego w zaprezentowaniu rzeczy, którą chcemy sprzedać? Wystarczy zdjęcie, ogólny opis, specyfikacja techniczna i gotowe. Nic bardziej mylnego! Opis produktu musi być tekstem, który zachęca do czytania i kupowania. To nasza wizytówka.

4 powody, dla których warto wdrożyć HTTPS na swojej stronie internetowej.

4 powody, dla których warto wdrożyć HTTPS na swojej stronie internetowej.

HTTPS to przede wszystkim bezpieczeństwo danych, które przesyłane są przez użytkowników w obrębie serwisu internetowego. Wszystkie przesyłane informacje szyfrowane są z wykorzystaniem standardu SSL, czyli Secure Socet Layer - co jest gwarantem ich poufności.

Reguły automatyczne AdWords

Reguły automatyczne AdWords

Jest to narzędzie ułatwiające zarządzanie kontami w systemie AdWords, służące do usprawnienia i, jak sama nazwa wskazuje, po części również zautomatyzowania pracy nad kontami reklamodawców. System, biorąc pod uwagę zaimplementowane mu wytyczne, może samodzielnie zmieniać ustawienia kampanii, dostosowując się np. do obecnej sytuacji budżetowej, pory dnia, czy pozycji reklamy. Może być użyty również aby wysyłać powiadomienia na adres e-mail w sytuacji, gdy zajdą warunki określone w regule. Działania te pozwalają zaoszczędzić czas przeznaczany wcześniej na monitorowanie kampanii i ręczne wprowadzanie cyklicznie powtarzających się zmian.