Zasady działania

Reklama w wyszukiwarce internetowej musi być skuteczna, niestety nie zawsze tak jest. Prowadząc działalność w sieci bardzo często napotykanym problemem jest brak konwersji, pomimo początkowych oznak zainteresowania ofertą. Taką sytuacje nazywamy porzuconym koszykiem zakupowym. Często konwersja jest niemożliwa w pierwszym kontakcie, ponieważ proces zakupowy jest dużo dłuższy, wymaga przemyślenia decyzji. Przykładem mogą być usługi bankowe, gdzie działanie nie jest impulsywne i wymaga czasu. W obu sytuacjach, zarówno zakupów impulsywnych, jak i długotrwałych, reklama AdWords  remarketing będzie doskonałym rozwiązaniem. Pozwala on na kierowanie reklam do osób, które w przeszłości odwiedziły stronę firmy. Na tę grupę użytkowników można skierować osobną kampanię, która zachęci ich do ponownego wejścia na witrynę firmy w czasie przeglądania innych stron w internecie. Możliwe jest kierowanie reklam w ramach remarketingu do osób odwiedzających konkretną podstronę, np. daną kategorię produktów. Remarketing to doskonałe uzupełnienie działań promocyjnych, tj.: reklama w Google.

Agencja reklamowa Optima Media – korzyści wynikające z remarketingu:

  1. Możliwość skierowania reklamy do osób, które już miały styczność z marką
  2. Zwiększenie liczby osób powracających na stronę internetową firmy
  3. Precyzyjne dotarcie do pożądanej grupy odbiorców
  4. Crosselling – oferowanie dóbr komplementarnych Klientom sklepu
  5. Wzrost świadomości marki
  6. Wysoki poziom zwrotu z inwestycji

 

Zadzwoń do doradcy i dowiedz się więcej na temat remarketingu: 603110619 lub biuro@optimamedia.pl

 

Zaufali nam