Reguły automatyczne AdWords

Reguły automatyczne AdWords

Jest to narzędzie ułatwiające zarządzanie kontami w systemie AdWords, służące do usprawnienia i, jak sama nazwa wskazuje, po części również zautomatyzowania pracy nad kontami reklamodawców. System, biorąc pod uwagę zaimplementowane mu wytyczne, może samodzielnie zmieniać ustawienia kampanii, dostosowując się np. do obecnej sytuacji budżetowej, pory dnia, czy pozycji reklamy. Może być użyty również aby wysyłać powiadomienia na adres e-mail w sytuacji, gdy zajdą warunki określone w regule. Działania te pozwalają zaoszczędzić czas przeznaczany wcześniej na monitorowanie kampanii i ręczne wprowadzanie cyklicznie powtarzających się zmian.

Czym jest „Anchor tekst” i dlaczego jest ważny w pozycjonowaniu stron?

Czym jest „Anchor tekst” i dlaczego jest ważny w pozycjonowaniu stron?

Anchor tekst (znany też jako kotwica) to najczęściej fragment tekstu, pod którym kryje się link prowadzący do wybranej strony internetowej.

13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym

13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym

Uruchomienie sklepu internetowego musi wiązać się z dostosowaniem go do wytycznych Google oraz jego optymalizacji. Tylko dobrze przeprowadzona optymalizacja sklepu pozwoli na jego efektywne pozycjonowanie i stały wzrost ruchu.

Jak radzić sobie z fałszywymi lub negatywnymi opiniami w Google Maps

Jak radzić sobie z fałszywymi lub negatywnymi opiniami w Google Maps

Walka z „nieuczciwymi opiniami” w wizytówce firmy w Google Maps jest niezwykle trudna. Pomimo, że Google udostępnia sporo informacji na temat ich moderacji, to wykrycie i usunięcie negatywnej opinii jest problematyczne. Google nie jest w stanie efektywnie weryfikować sztucznie generowanych opinii i usuwać ich w sposób automatyczny.

Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?

Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?

Dane strukturalne to dodatkowe fragmenty kodu HTML, które pozwalają na oznaczenie wybranych elementów na stronie www. Dzięki oznaczeniom treści strony internetowej, roboty wyszukiwarek są w stanie lepiej je analizować i rozumieć.

Ktoś zmienił informacje o Twojej firmie w Google Maps? Sprawdź jak sobie z tym radzić!

Ktoś zmienił informacje o Twojej firmie w Google Maps? Sprawdź jak sobie z tym radzić!

Mapy Google to rozbudowany system, który posiada ogromną bazę danych punktów usługowych, firm i innych lokalizacji dostępnych na całym świecie. Mapy są integralną częścią wyszukiwarki Google, a na urządzeniach mobilnych są najpopularniejszą, darmową nawigacją samochodową.

Zadbaj o zadowolenie klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych

Zadbaj o zadowolenie klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych

Kanały Social Media to nie tylko źródło pozyskiwania nowych odbiorców, ale przede wszystkim bardzo istotny kanał komunikacji. Jak zadbać o klienta w sposób odpowiadający jego oczekiwaniom? Niech przemówią dane.

Pozycjonowanie w 2018 roku - najważniejsze aspekty

Pozycjonowanie w 2018 roku - najważniejsze aspekty

Rok 2017 przyniósł wiele zmian w algorytmach Google oraz jeszcze więcej w prezentacji wyników wyszukiwania. Był to okres, w którym wiele z aktualizacji dotyczyło mobilności, wygody użytkowników i szybkości stron internetowych. Wiele ze zmian i trendów, które pojawiły się w roku 2017, z pewnością znajdzie kontynuację w kolejnym. Warto zastanowić się nad tym, co czeka nas w 2018 roku i jak odpowiednio przygotować swój serwis na nadchodzące zmiany. Poniżej zamieszczamy 10 punktów, które w nowym roku odgrywać będą ważną rolę podczas pozycjonowania stron.

Facebook zmienia algorytm News Feedu

Facebook zmienia algorytm News Feedu

Mark Zuckerberg poinformował świat, że w najbliższym czasie w newsfeedzie będziemy widzieli więcej postów znajomych, a mniej treści publikowanych przez strony firmowe.

Na czym polega pozycjonowanie strony w wyszukiwarce

Na czym polega pozycjonowanie strony w wyszukiwarce

Zastanawiasz się jak tak naprawdę działa pozycjonowanie stron www lub jak skutecznie zacząć pozycjonować swój serwis? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj tajniki pozycjonowania.