Spis treści:
Sklep internetowy to specyficzny rodzaj biznesu, którego sukces zależny jest w dużej mierze od tego, jak przedstawia się jego widoczność w sieci. To jak wysoko dany sklep wyświetla się w wynikach wyszukiwania, wpływa na ilość potencjalnych klientów, którzy go odwiedzają, co z kolei przekłada się na wyniki sprzedaży. Jak zatem wdrożyć pozycjonowanie sklepów internetowych i sprawić, że użytkownik wykona czynność, na jakiej Ci zależy? Odpowiedź znajdziesz w tym tekście.
Podstawowy element każdego sklepu internetowego. Silnik powinien być dostosowany do tego, jaki asortyment będzie oferował sklep oraz ilości dostępnych produktów. Ważne bowiem jest to, aby silnik działał płynnie i sprostał specyfice Twojego e-biznesu. Dostępnych jest kilka rozwiązań, takich jak Prestashop, Magento, czy Shopper, które w dużej mierze spełniają oczekiwania większości sklepów, ale nie zawsze. W przypadku specyficznego asortymentu, który musi być przedstawiany w inny niż tradycyjny sposób, popularne silniki mogą oferować zbyt mało. Co zrobić w takiej sytuacji? Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie swojego własnego silnika, w pełni spersonalizowanego i dostosowanego do potrzeb konkretnego sklepu. Jest to rozwiązanie droższe, ale w dłuższej perspektywie może uchronić Cię przed wydawaniem pieniędzy na modernizację gotowych i popularnych rozwiązań. Na rynku jest wiele firm, które zajmują się tworzeniem dedykowanych silników szytych na miarę konkretnego klienta.
UX, czyli user experience to niezwykle ważny element każdego sklepu internetowego. Musisz zadbać o to, by Twój sklep był zaprojektowany w sposób przyjazny dla użytkownika. Oznacza to, że konieczne jest poznanie jego upodobań i takie pokierowanie działaniami, by doprowadzić go od zakupu. Zadaniem UX designera jest tworzenie ścieżki, jaką klient przejdzie, odwiedzając Twój Sklep. Witryna musi być przyjazna dla użytkownika i sprawiać, że będzie on chciał ją eksplorować oraz poznawać produkty, które oferujesz.
Pierwsze co klient zobaczy, odwiedzając Twój sklep to strona główna. To od jej atrakcyjności zależy to, czy użytkownik zostanie na stronie, czy po kilku sekundach ją opuści. Ważne jest zatem to, by była ona przyciągająca i atrakcyjna wizualnie. W tym celu konieczne jest odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych elementów. Wszystko, co najważniejsze musi pojawiać się w najbardziej widocznych punktach, tak by klient zrobił dokładnie to, czego od niego oczekujesz. Warto również na stronie głównej umieszczać duże i czytelne banery z aktualnymi promocjami. To zawsze przyciąga wzrok i zachęca do zakupów.
Przyjazne linki to takie, które zawierają nazwę produktu, kategorii lub słowo kluczowe. Z perspektywy klienta nie jest to może warunek konieczny, do funkcjonowania dobrego sklepu, ale roboty Google z pewnością zauważą atrakcyjnie zaprojektowane adresy poszczególnych podstron. Przykładem przyjaznego linku, który może zostać wykorzystany do pozycjonowania sklepu jest https://www.petstation.pl/miekka-pilka-puzzel-toyz.html Widać w nim od razu, o jaki produkt konkretnie chodzi. Dodatkowym atutem takiego adresu jest jego łatwość w zapamiętaniu. Potencjalny klient będzie mógł wrócić do podstrony w każdej chwili, ponieważ zapamięta jej adres.
Bardzo często niedoceniane elementy sklepów internetowych. Właściciele niektórych sklepów nie mogą uwierzyć w moc, jaką dają profesjonalne i zoptymalizowane pod kątem SEO teksty. Kopiują więc opisy produktów ze stron producentów i dziwią się, że nie mogą uzyskać wysokich pozycji w wyszukiwarce. Nie ma jednak dla robotów Google niczego gorszego niż duplikaty. Nie zwracają one uwagi na tego strony ze skopiowanymi treściami i wykluczają je z indeksowania. Bardzo ważne jest, by Twój sklep posiadał unikalne i precyzyjne:
Aby mieć pewność, że Twoje opisy będą spełniać wymogi SEO zatrudnij copywritera, który stworzy dla Ciebie profesjonalne i skuteczne teksty.
Klient, żeby wykonać jakąś czynność, musi być do niej odpowiednio namówiony. Oznacza to, że ważne jest, by na stronie znalazły się tzw. CTA (call to action). Są to zwroty, które niosą ze sobą jasny komunikat motywujący do określonego zachowania. Podstawowym zwrotem CTA jest “Zapisz się już dzisiaj!”. Pamiętaj, że klient oczekuje od Ciebie zdecydowania. Nie dawaj mu zbyt wielkiego wyboru. Niech poczuje, że zaplanowałeś jego pobyt w sklepie. Zadbaj o to, by CTA były rozmieszczone w widocznych miejscach i rzucały się w oczy. Bez tego, nawet najlepsze wezwanie do działania nie przyniesie rezultatu.
Nie od dzisiaj wiadomo, że klienci kupują oczami. To prawda stara jak świat. Aby więc Twój sklep był popularny, konwersja wysoka a pozycja w Google zadowalająca, musisz zadbać o odpowiednią prezentację produktów. Najlepiej, gdy każdy z nich zostanie sfotografowany. Unikaj kopiowania zdjęć ze stron producenta. Roboty Google nie przepadają za takimi praktykami. Twórz opisy grafik, które są unikalne i oddają to, co znajduje się na zdjęciu. Dzięki temu użytkownik dowie się, co przedstawia fotografia w momencie, gdy nie będzie ona mogła być załadowana, a roboty Google docenią Cię za unikalną treść. Pamiętaj, że nie widzą one zdjęć, a tylko ich opisy. Dlatego właśnie tak istotne jest stworzenie ciekawych opisów grafik. Pamiętaj również, by zdjęcia były dobrej jakości. Nie ma bowiem nic gorszego niż słabe zdjęcia produktów, które nie wnoszą nic do zakupów, a nawet zachęcają do ich zrobienia. Czaruj nie tylko słowem, ale i obrazem. Klienci z pewnością docenią tego typu podejście poprzez częstsze odwiedziny i większe zamówienia.
Pod każdym z oglądanych produktów użytkownik powinien mieć możliwość zapoznania się z podobnymi towarami, które wybierali wcześniej inni klienci. Dzięki temu będziesz mieć okazję dodatkowo umieszczać linki do konkretnych produktów i pozytywnie wpływać na pozycję Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google.
Sklep internetowy to przede wszystkim zakupy. Jeżeli są one zbyt trudne, użytkownik szybko się zniechęci i opuści Twój sklep. Musisz zadbać o to, by ścieżka zakupowa była jak najkrótsza i intuicyjna. Klient ani razu nie może zastanowić się, czy aby na pewno wszystko robi dobrze. Dyskretnie prowadź go za rękę i kieruj działaniami tak, aby doprowadzić do ostatecznego zamówienia. Informuj również swoich użytkowników o tym, jak wygląda i ile kosztuje przesyłka oraz jaka jest polityka zwrotów i reklamacji. Klient musi poznać również wszystkie dostępne metody płatności. Nie zapomnij też o regulaminie sklepu. Musi on być przejrzysty i nie budzić żadnych wątpliwości. Transparentność w tych kwestiach jest niezwykle istotna i ma duży wpływ na popularność e-sklepu.
Twój klient musi mieć w każdym momencie przebywania na stronie możliwość do przejrzenia swojego koszyka i zapoznania się z tym, co do niego włożył. Zadbaj więc o to, by mógł to zrobić i uwzględnij ten element podczas projektowania ścieżki zakupów oraz UX.
Bardzo duży wpływ na konwersję w Twoim sklepie internetowym mają metody płatności, jakie oferujesz swoim klientom. Według zeszłorocznych badań Gemius, najpopularniejszymi metodami płatności są:
Warto więc, aby Twój sklep oferował kilka możliwości zapłaty za zamówienie. Nie zapominaj również o nowych metodach takich jak np. BLIK. Coraz więcej użytkowników szuka tego rozwiązania, dlatego zainteresuj się wprowadzeniem go do Twojego sklepu.
Systemy rabatowe i programy lojalnościowe to coś, co może sprawić, że klienci zostaną z Tobą bardzo długo. Nagradzaj ich punktami, które mogą zamienić na rabat, zniżkami na następne zakupy oraz akcjami, które pozwolą im na wygranie zniżki lub konkretnego produktu. Informacje o nowych programach lub akcjach rozpowszechniaj za pośrednictwem newsletterów rozsyłanych na skrzynki pocztowe klientów, którzy wyrazili chęć do tego typu kontaktu. Wysyłaj newsletter co najmniej raz w miesiącu.
Nie stworzysz w dzisiejszych czasach popularnej marki, która będzie przyciągać klientów, bez obecności w mediach społecznościowych. Musi być o Tobie głośno. Wspominaj tam, gdzie tylko możesz nazwę swojego sklepu i spraw, by klienci ją zapamiętali. Stwórz świadomy wizerunek, który będziesz konsekwentnie podtrzymywał. Pamiętaj, że użytkownicy nie szukają przeciętniaków, którzy nie znają swoich zalet. Chwal się tym, co robisz dobrze i miej kontakt ze swoimi klientami. Stwórzcie społeczność, która sobie ufa.
Pozwól swoim klientom na wygodne wyrażanie opiniii o Twoim sklepie. Korzystaj z systemów takich jak opineo. Dzięki nim użytkownicy szybko podzielą się odczuciami dotyczącymi Twojego sklepu. Jeżeli Twoja reputacja będzie pozytywna, możesz być pewny, że pozycje same wzrosną, a niska konwersja nie będzie elementem, zaprzątającym Ci głowę.
W obecnych czasach bezpieczeństwo internetowych transakcji musi być bezwzględnie zachowane, dlatego korzystaj z protokołu https i informuj o tym wszem i wobec. Niech klienci wiedzą, że mają do czynienia z profesjonalistami, którzy umieją stworzyć bezpieczny e-sklep.
Twój sklep, musi być responsywny. Oznacza to, że konieczne jest, aby wyświetlał się dobrze na ekranach telefonów i tabletów. Pomyśl o tym już podczas projektowania witryny. Pamiętaj, że z roku na rok udział urządzeń mobilnych w przeglądaniu Internetu jest coraz większy. Nie bagatelizuj tego trendu i stwórz sklep, który będzie wygodny w użytkowaniu, niezależnie od urządzenia, za którego pośrednictwem jest odwiedzany.
Jak widzisz, jest wiele elementów, na które trzeba zwrócić uwagę, by podnieść konwersję sklepu i sprawić, że będzie on na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Jeżeli zastosujesz się do naszych rad, masz bardzo dużą szansę na odniesienie sukcesu w świecie e-commerce.
Umów się na bezpłatną konsultację
Co zyskasz?
W ciągu 1 godz. nasz doradca skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu konsultacji.
(Jesteśmy dostępni w dni robocze, w godz. 8:30–17:00)
Jak skutecznie współpracować z agencją marketingową – Przewodnik dla przedsiębiorców
Podjęcie współpracy z agencją marketingową to decyzja, która ma bezpośredni wpływ na rozwój i konkurencyjność […]
Jakie treści publikować na blogu firmowym?
Prowadzisz firmę i chcesz dotrzeć do odbiorców za pomocą treści, wykorzystując do tego swoją stronę […]
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google?
Według statystyk Search Engine Journal z 2021 roku współpraca z topowymi agencjami międzynarodowymi kosztuje minimum 500 dolarów […]
Google vs TikTok – walka o Pokolenie Z
Proces wyszukiwania informacji zmienia się z pokolenia na pokolenie. Wiele osób jest przekonanych, że w […]
Trendy w SEO 2024, czyli co i jak robić, by wyświetlać się na najwyższych pozycjach w Google?
Czeka nas kolejny rok wyzwań. Wyzwań wymagających, ale ciekawych oraz inspirujących. Takich, które choć korzystają […]
Analiza konkurencji: Kompleksowy przewodnik po badaniach i narzędziach
Postawmy sprawę jasno: bez znajomości rynku i świadomości tego, co i jak robią Twoi internetowi […]
Search Generative Experience (SGE) – co to jest i jak zoptymalizować stronę zgodnie z zasadami SGE?
Google wyświetla Generatywne Wyniki dla 86,83% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarce (źródło: seo.ai) . Powyższe statystyki […]
Czym jest intencja wyszukiwania (search intent)? – Obszerny poradnik
Jak zrozumieć użytkownika po tym, co wpisuje do wyszukiwarki i po co nam ta wiedza? […]
Plany contentowe – czym są i jak je tworzyć?
Każdy rodzaj działań związanych z marketingiem internetowym wymaga planu. Te związane z content marketingiem, czyli […]
Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak działa?
Linkowanie wewnętrzne – co to jest i jak działa? Vademecum. Mnóstwo energii oraz setki godzin […]
Pozycjonowanie stron internetowych – na czym polega?
Pozycjonowanie stron internetowych Zastanawiasz się jak tak naprawdę działa pozycjonowanie strony internetowych www w wyszukiwarce lub […]
Jak wykorzystać chatboty do poprawy obsługi klienta?
Chatboty zyskują na popularności, jako narzędzie do obsługi klienta ze względu na swoją dostępność i […]
6 zastosowań chatbotów na stronie internetowej
Chatboty to jedno z rozwiązań technologicznych, które w ostatnich latach zyskały na popularności w branży […]
7 grzechów głównych w prowadzeniu firmowych social mediów
Mówi się, że Internet nie wybacza błędów. Social media też nie. Dlatego jeśli jeszcze nie […]
10 pytań, które trzeba zadać agencji SEO zanim rozpoczniesz z nią współpracę.
Przed podjęciem decyzji o współpracy z agencją SEO, warto przygotować kilka pytań, które pomogą Ci […]
Cechy idealnego linku
Każdy właściciel witryny internetowej, a nawet zwykły użytkownik sieci wie, że tym, czym dla człowieka […]
Czy reklamy na Twitterze nie są zagrożone?
Kolejny zwariowany dzień w życiu Elona Musk’a Przejęcie Twittera to temat, który ciągle budzi wiele […]
Real Time Marketing. Z czym to się je?
Mówi się, że jeśli nie ma Cię mediach społecznościowych, to nie istniejesz. Dlatego firmy kładą […]
Chatboty – pomoc dla firmy czy sposób na zirytowanie klienta?
Boty to z jednej strony bardzo wygodne rozwiązania dla firmy, która dzięki temu oszczędza sporo […]
Czy hashtagi na Facebook’u mają sens?
Do używania hashtagów przyzwyczailiśmy się na Instagramie, Twitterze czy TikToku. Facebook jakoś nigdy nie mógł […]
Remarketing w Google Ads
Remarketing pełni bardzo ważną rolę w tworzeniu strategii marketingowej Twojej firmy. Jego celem jest przypomnienie […]
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
Artykuł sponsorowany to jedna z wielu form reklamy i jeden z wielu sposobów na wykorzystanie […]
Do czego służy Piksel? 6 korzyści z używania tego narzędzia w kampaniach reklamowych
Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych to jedno z wielu skutecznych działań marketingowych. Dzięki reklamom na […]
Skuteczne opisy produktów – 10 najważniejszych zasad
Mówi się, że dobry produkt obroni się sam. Może to i prawda, jednak żeby mógł […]
W jaki sposób urozmaicić treści na naszej stronie?
Aby stworzyć ciekawą treść, trzeba zwrócić uwagę także na jej formę. Nawet najbardziej merytoryczny tekst […]
Jak dbać o poprawną indeksację nowego sklepu internetowego
Tworząc nowy sklep internetowy warto zadbać o to, aby roboty indeksujące, która zostaną na niego […]
Copywriter doskonały – jakich błędów unikać w tworzeniu treści?
Człowiek ma to do siebie, że nie chce być określanym mianem przeciętniaka. Dlatego też większość z nas […]
Storytelling w marketingu
Wszyscy wiemy, jak duża jest siła dobrze opowiedzianej historii. Opowieść pełna emocji, która intryguje czytelnika […]
Długofalowe reklamy cyfrowe niedoceniane przez reklamodawców? Wyniki najnowszego badania
Działania długofalowe przynoszą efekty? Inflacja i spowolnienie gospodarcze spowodowały, że marketerzy ze szczególną uwaga przyglądają […]
Czy warto prowadzić blog firmowy?
Prowadzenie bloga firmowego wymaga czasu, wiedzy oraz systematyczności. Wielu osobom może wydawać się niepotrzebnym dodatkiem, […]
Zasady tworzenia atrakcyjnych postów na social media
Atrakcyjne treści w mediach społecznościowych mogą przysporzyć firmie zarówno nowych obserwatorów, jak i nowych klientów, […]
Instagram testuje nową platformę. Jak będzie działała?
Instagram zawsze deklarował, że głównym celem jest wspieranie twórców. Szefostwo tej aplikacji nie ukrywało też, […]
Jak radzić sobie z kryzysem w social mediach?
Kryzysy w mediach społecznościowych mogą zdarzyć się każdej marce, nawet takiej, która bardzo dba o […]
Dyrektywa Omnibus – jak zmieni się buzz marketing?
Marketing szeptany, znany również pod pojęciami: marketing rekomendacji, lub anglojęzycznymi: buzz marketing, whisper marketing lub WoMM, czyli […]
Jak sposób komunikacji w social mediach wpływa na wizerunek marki?
Media społecznościowe są nieodłączną częścią komunikacji z klientami. Większość ludzi posiada konto na Facebooku czy […]
Jak być bezpiecznym w social mediach?
Jakie niebezpieczeństwa na nas czekają? Jeżeli chcemy bezpiecznie poruszać się po social mediach, musimy być […]
Influencer marketing – czy nadal jest opłacalny?
Niedawne badania wykonane przez firmę Metwater pokazują, że influencer marketing w dalszym ciągu pełni istotną rolę w […]
TikTok rozpoczyna współpracę z WooCommerce
Nowe rozwiązanie, jakie w ostatnich dniach zaproponował TikTok, może się okazać znacznym ułatwieniem dla sprzedawców. […]
TikTok wprowadza nową funkcję, dzięki której przejrzystość reklam będzie jeszcze łatwiejsza!
Popularna platforma stara się być transparentna w zakresie dystrybucji reklam. Z tym przekonaniem wprowadza nową funkcję, „Informacje o […]
Reklama na YouTube a domykanie sprzedaży
YouTube jest jednym z tych kanałów komunikacji, który z pewnością nie jest jeszcze w pełni […]
Czym jest „Anchor tekst” i dlaczego jest ważny w pozycjonowaniu stron?
Anchor tekst (znany też jako kotwica) to najczęściej fragment tekstu, pod którym kryje się link prowadzący […]
Pozycjonowanie sklepów internetowych – jak zwiększyć konwersję?
Sklep internetowy to specyficzny rodzaj biznesu, którego sukces zależny jest w dużej mierze od tego, […]
Źródła ruchu bezpośredniego w Google Analytics (klasyfikacja ruchu i metody optymalizacji)
Z artykułu dowiesz się: Czym są źródła w Google Analytics? Każdy właściciel strony internetowej chce, […]
Pozycjonowanie w Google Maps: dla kogo jest i dlaczego musisz tam być?
Pozycjonowanie w Google Maps jest ważnym elementem działań SEO dla firm, które świadczą usługi lub sprzedają […]
Kampania AdWords + Pozycjonowanie = usługa MIX, czyli jak odnieść sukces w wyszukiwarce nie tracąc fortuny
Reklama AdWords i pozycjonowanie to obecnie podstawy skutecznego prowadzenia firmy i kreowania jej wizerunku w Internecie. Ich […]
Kiedy spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania
Nie sposób precyzyjnie określić kiedy pojawią się pierwsze efekty pozycjonowania. Może to nastąpić po kilku […]
5 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu stron www
1. Problemy z indeksacją serwisu Zdarza się, że serwisy internetowego posiadają zablokowaną możliwość indeksacji. Problem […]
Jak działa pozycjonowanie w Google?
Pozycjonowanie w Google warunkowane jest przez zmiany zasad, jakimi kierują się algorytmy wyszukiwarki. Stale są […]
Najpopularniejsze modele rozliczeń za pozycjonowanie
Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to jedna z najpopularniejszych, a zarazem przynoszących największe korzyści form reklamy on-line. Firmy […]
Pozycjonowanie lokalne – czym jest i co Ci da?
Pozycjonowanie lokalne (z ang. local SEO) to działania, które mają za zadanie zwiększenie widoczności strony […]
Jak radzić sobie z fałszywymi lub negatywnymi opiniami w Google Maps
Fałszywe opinie w Google Maps to coraz większy problem, który powoduje obniżanie globalnej oceny danego […]
Skuteczne opisy produktów
Stworzenie opisu produktu to bułka z masłem, w końcu co może być trudnego w zaprezentowaniu […]
Rodzaje reklam w sieci wyszukiwania
Istnieje wiele możliwośći reklamy w internecie. Najczęstsze rodzaje reklam internetowych to pozycjowniae lub kampanie w […]
Reguły automatyczne AdWords
Łatwiejsza obsługa kampanii Google AdWords! Jest to narzędzie ułatwiające zarządzanie kontami w systemie AdWords, służące do […]
13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym
Uruchomienie sklepu internetowego musi wiązać się z dostosowaniem go do wytycznych Google oraz jego optymalizacji. […]
Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?
Dane strukturalne to dodatkowe fragmenty kodu HTML, które pozwalają na oznaczenie wybranych elementów na stronie […]
Ktoś zmienił informacje o Twojej firmie w Google Maps? Sprawdź jak sobie z tym radzić!
Mapy Google to rozbudowany system, który posiada ogromną bazę danych punktów usługowych, firm i innych […]
Zadbaj o zadowolenie klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych
Kanały Social Media to nie tylko źródło pozyskiwania nowych odbiorców, ale przede wszystkim bardzo istotny […]
Facebook zmienia algorytm News Feedu
Mark Zuckerberg poinformował świat, że w najbliższym czasie w newsfeedzie będziemy widzieli więcej postów znajomych, […]
Co zrobić, żeby zwiększyć zaangażowanie fanów na Facebooku? Cz. 1
Dzisiejszym wpisem chcielibyśmy zapoczątkować serię artykułów poświęconych tematowi, który spędza sen z powiek niejednemu content […]
Metody zgłaszania stron do Google
Dodanie strony do Google Istnieje kilka metod, które możemy zastosować, aby nasza witryna internetowa zostanie […]
Klient zawsze w centrum uwagi
Na etapie syntezy, grupa ludzi powołana do rozwiązywania problemów klientów, analizuje wszystkie dane na temat […]
Klient częścią zespołu
Wielu klientów sądzi, że zlecając agencji konkretne zadanie spełnia swoją rolę w pracach związanych z […]
Jak wykorzystać Facebooka do promowania działalności
Pierwszym sposobem na reklamę czegokolwiek przy pomocy Facebooka, jest założenie na nim strony związanej z […]
Empatia zamiast sympatii
Wielu ludzi myśli, że wie, czym jest empatia. Uważają oni, że jest to zdolność wczucia […]
Dobór słów kluczowych pod SEO i Adwords
Jednym z kluczowych elementów w przypadku pozycjonowania strony WWW jest nieustanne dbanie o to, by na bieżąco publikowana […]
Czy certyfikat SSL może zaszkodzić
Wielu początkujących i przyszłych właścicieli witryn internetowych zastanawia się, jakie elementy powinna zawierać ich strona […]
Coraz więcej mody w sieci
Coraz więcej Polaków decyduje się na kupowanie odzieży przez Internet. W związku z tym, kolejne […]
Co przeglądamy w internecie
Zmniejszenie sztywności dopasowań słów kluczowych w AdWords pozwala reklamodawcy na identyfikację zapytań, których nie miał […]
Account manager – o co pytać w trakcie briefingu
Pamiętajmy że umiejętność zadawania właściwych pytań jest sztuką, która może przynieść wymierne korzyści nie tylko […]
Nastał czas FAKE NEWSÓW, jak sobie z tym radzić?
Przyszła pora, w której zwykły użytkownik nie wie, czy wiadomość, na którą natrafił jest prawdziwa […]
Najważniejsza jest treść!
Teksty zamieszczane na stronach WWW muszą nie tylko być łatwe w odbiorze, ale również spełniać […]
Jaką agencję reklamową wybrać?
Agencje reklamowe to firmy, które zajmują się ogólnie pojętą reklamą i promocją produktów i usług. Na […]
Reklama w Google kluczem do sukcesu Twojej firmy
Jeżeli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz: to powiedzenie stało się już truizmem. […]
Dlaczego optymalizacja strony i wdrożenie audytu SEO jest ważne?
Rozpoczynając współpracę z agencją marketingową, która odpowiedzialna będzie za efektywne działania SEO, zazwyczaj pierwszym kluczowym […]
Content marketing – jak pisać, aby zdobyć cenny ruch i nie przepłacać za publikacje?
Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć treści, by zdobyć czytelników? Chcesz skutecznie wypromować swoją markę, […]
5 zasad optymalizacji stron WWW
Aby strona internetowa znalazła się wysoko w wynikach Google, konieczna jest jej optymalizacja. W tym […]